quarta-feira, 17 de dezembro de 2008


Acreditas

no

Destino?

4 comentários:

Anónimo disse...

fate does not exist, if it did there would be no point living, we would just sit arround and do nothing complaining that it was fate that we did nothing, and wating for fate to get your life straight, is it fate that makes you eat, drink or sleep?

fate is nothing but an excuse for not trying hard enugh, or for beeing put down by someone that does not want you to achive your goals

iS disse...

Não.

DDivinal disse...

não mas no karma sim o que por vezes vai dar a coisas mt parecidas

Ana Sardo disse...

Sim!eu acredito... n radicalmente em que tudo o q fazemos ja esta/va destinado.. mas acredito que cada um de nos tem uma função, tem um destino.. que pode ou nao realizar-se consoante as decisoes que tomarmos ao longo da vida... :)